NKL: de toekomst is elektrisch!
De ambitie: ervoor zorgen dat publiek laden in 2025 een eenvoudige alledaagse handeling is, zoals dat nu geldt voor het tanken bij een benzinestation. Met als hoger doel: het realiseren van 1.7 miljoen laadpunten, om bij te kunnen dragen aan de NL klimaatdoelen van 2030.
BZK: Tweede Kamerverkiezing in coronatijd
Hoe pak je de communicatie aan bij verkiezingen in coronatijd? Waarbij alles anders en niets vanzelfsprekend is? Dat doe je door goed te kijken naar wat kiezers nodig hebben!
Ruimte voor de Rivier: communicatie waterloper
Bij megaproject Ruimte voor de Rivier stond de omgeving centraal. Gevisualiseerd ziet dat eruit als een Communicatie Waterloper waarbij de burger voorop staat.
Ruimte voor de Rivier: strategisch communicatieframe in actie!
Het strategisch communicatieframe in actie bij megaproject Ruimte voor de Rivier. In één oogopslag je communicatiestrategie in beeld!