Hoe pak je de communicatie aan bij een Tweede Kamerverkiezing in coronatijd? Waarbij alles anders en niets vanzelfsprekend of voorspelbaar is? Dat doe je door goed te kijken naar wat kiezers nodig hebben om hun stem uit te brengen. En door steeds opnieuw communicatief maatwerk te leveren, zeker als de omstandigheden daarom vragen. Samen met Angelique Bergers werkten we samen met een aantal communicatietoppers van de directie Communicatie van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) en met tal van intermediaire organisaties aan deze opgave van formaat.
Meer weten over onze ervaringen met het organiseren van een verkiezing in coronatijd? Lees dan ons verhaal ‘Stemmen op maat’ in het boek ‘Communicatieverhaal halen – 2021-2022’ van Arjen P. van Leeuwen (2022).
Wil je hulp bij het maken van je communicatiecampagne en het inrichten van maatwerkcommunicatietrajecten voor jouw project of organisatie? Neem contact met me op!